FANDOM

Piramida znajduje się na Magicznej Pustyni. Związany jest z nią quest: "Nieczysty".

Opis dokładny piramidy Edytuj

Oto przedstawię dokładnie "piętra" piramidy:

Labirynt Edytuj

Niezbyt ciekawy, jedyne co tam żyje (chociaż w sumie nie do końca żyje, ale atakuje...) to mumie. Przed questem "Nieczysty" także bestia pilnująca wejścia. Istnieje wejście na górę. Wskazówka: Czytaj uważnie lokacje.

I piętro Edytuj

Tu już się robi ciekawiej. Korytarz spokojny, ale przejścia dalej pilnuje krokodyl. Za wejściem pilnowanym przez tego zwierza mamy skarbiec (w nim Skarbek, nieagresywny, acz dość silny mob), a obok jakiś niewolnik. Wejście jest niedaleko niego.

II piętro Edytuj

Korytarz dalej nie ma nic ciekawego, ale drugiego zakrętu pilnuje Minotaur. Dalej mamy zamknięty skarbiec.

III piętro Edytuj

Uwaga na Pomioty Sfinksa, wbrew pozorom są całkiem mocne. Po pokonaniu pomiotów możemy natknąć się na Feniksa, który strzeże wejścia wyżej...

IV piętro Edytuj

Tutaj jest tylko jedno pomieszczenie ze schodami do góry i na dół, w którym czeka na nas dwóch Strażników Faraona (atakują jeden po drugim). Do tej walki dobrze jest się przygotować, gdyż, nawet w pojedynkę, stanowią większe wyzwanie od Feniksa. Gdy się z nimi uporamy czeka na nas...

V piętro Edytuj

Również jedno pomieszczenie, gdy wejdziemy doń schodami powita nas Czarny Faraon we własnej osobie.