Stub-icon.png Ta strona to zalążek artykułu. Jeśli możesz, rozbuduj go.

Piramida znajduje się na Magicznej Pustyni. Związany jest z nią quest: "Nieczysty".

Opis dokładny piramidy Edytuj

Oto przedstawię dokładnie "piętra" piramidy (oczywiście, na razie nie są jeszcze wszystkie, ale niedługo to naprawię)

Labirynt Edytuj

Niezbyt ciekawy, jedyne co tam żyje (chociaż w sumie nie do końca żyje, ale atakuje...) to mumie. Przed questem "Nieczysty" także bestia pilnująca wejścia. Istnieje wejście na górę. Wskazówka: Czytaj uważnie lokacje.

I piętro Edytuj

Tu już się robi ciekawiej. Korytarz spokojny, ale przejścia dalej pilnuje krokodyl. Za wejściem pilnowanym przez tego zwierza mamy skarbiec (w nim Skarbek, niezbyt agresywny mob), a obok jakiś niewolnik. Wejście jest niedaleko niego.

II piętro Edytuj

Korytarz dalej nie ma nic ciekawego, ale drugiego zakrętu pilnuje Minotaur. Dalej mamy zamknięty skarbiec.

III piętro Edytuj

Uwaga na Pomioty Sfinksa, wbrew pozorom są całkiem mocne. Po pokonaniu pomiotów możemy natknąć się na Feniksa, który strzeże wejścia wyżej...

IV piętro Edytuj

Nie udało mi się go dokładnie zbadać. Udało mi się dojść jedynie do strażnika Sfinksa.

Więcej z Fandomu