FANDOM

Spis różnych ciekawostek i easter eggów ze świata Otchłani :) Edytuj

  1. Po wypiciu flaszki gorzałki którą możemy zdobyć np. od pijaka często kręcącego się pod zakładem płatnerza w Mantarze nasza postać będzie pod wpływem alkoholu co poskutkuje podwojeniem przedmiotów w ekwipunku oraz podwojeniem widzianych przez nas postaci np. zamiast jednego Kowala zobaczymy dwóch :) Oczywiście jest to tylko zabieg graficzny, a nie rzeczywiste podwojenie :D.
  2. Na północ od Torfówki istnieje tajemnicza krypta, w której można znaleźć komnaty zagadek.
  3. Na Starej Arenie kura wygrała kiedyś z magiem 68 poziomu co na tyle wkurzyło publiczność, że ta zdemolowała ją w całości (Arenę, nie kurę).
  4. Dając 1000 złotych monet żebrakowi możemy uzyskać od niego dodatkowe wiadomości o wybranym miejscu.
  5. W pobliżu jeziora na trakcie do Dominion znajduje się "opuszczona" karczma. Jednak po wyważeniu drzwi do niej okazuje się, że nie jest wcale opuszczona.
  6. Na bagnach znajduje się interesująca Wieża. Po przespaniu się w niej, pojawią się schody i nie będziemy mogli wyjść na zewnątrz. Po powtórzeniu czynności, schody znikną, a my będziemy mogli spokojnie wyjść.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki