Arena to początkowe miejsce do zdobywania doświadczenia i pieniędzy.

Przed samą areną stoi Naganiacz, po zabiciu kilku przeciwników z areny można z nim zagadać i powiedzieć o zabiciu bestii wtedy otrzymamy kilka sztuk złota.

Po przekroczeniu 5 czy 7 poziomu nie możemy otrzymywać pieniędzy z areny (wyjątkiem są turnieje). Otrzymamy też zadanie polegająca na wybiciu wszystkich mobów z areny do północy, nagroda to złoto. Porada co do tego zadania? Zagadaj do naganiacza zaraz po północy aby mieć bardzo dużo czasu na walkę ;]

Na 31 poziomie na arenie jest turniej, w którym można wygrać dobrą broń i złoto.

Arena w Hexenlore Edytuj

Znajduje się w południowo-zachodniej części miasta.

Można tam spotkać: jaszczurki, dżabbersmoki, sępy, lwy oraz wilki.

Przeciwnikiem specjalnym jest kukła, dobry przeciwnik dla początkującego (uwaga kukła też może nas zabić :]).

Po arenie przechadzają się także Gladiatorzy, nie są to zbyt silni przeciwnicy. Zabijając gladiatorów, oprócz doświadczenia otrzymujemy także niewielką ilość złota.

Arena w Mantarze Edytuj

Znajduje się w południowo-wschodniej części miasta, sąsiadując z Gildią Skrytobójców i z cmentarzem.

Można tam spotkać: rysie, lisy, niedźwiedzie, wilki, jaszczury, gdzieniegdzie też latają sępy.

Przeciwnikiem specjalnym jest kukła, dobry przeciwnik dla początkującego (uwaga kukła też może nas zabić :]).

Po arenie przechadzają się także Gladiatorzy, nie są to zbyt silni przeciwnicy. Zabijając gladiatorów, oprócz doświadczenia otrzymujemy także niewielką ilość złota.

Więcej z Fandomu